Wednesday 1 November 2017

Forex 34 Ema Bølgen


Trading System Test 34 EMA Crossover System. Postet 5 år siden 10 35 PM 6. mars 2012 9 Kommentarer. Greetings earthlings Jeg, Robopip, har kommet ut fra min pod for å introdusere det neste mekaniske handelssystemet som jeg vil være backtesting. Aside fra å gi paulaelli den ære for å bli med våre beste Forex Systems Hall of Fame, 34 EMA Crossover Systemet fikk også interesse for meg på grunn av sin enkle enkelhet. Det benytter 5 EMA og 34 EMA på den daglige tidsrammen for å identifisere mellomlangtidsutvikling og samme sett av eksponentielle glidende gjennomsnitt på 1-timers diagrammet for å bestemme inngangspunkter. Systemet kan også inkludere RSI Stokastisk og MACD for bekreftelse, men siden den nøyaktige bruken av disse indikatorene ikke var nøyaktig spesifisert bestemte jeg meg for å forlate disse mens mekanismeringen av systemet for backtesting purposes. Without further ado, her er resten av mine mekaniserte backtesting parametere for paulaelli s 34 EMA Crossover System. Time rammer brukt Daglig diagram for retning, 1 time diagram for oppføring en d utgangspunkter. Antall risikoer per handel 1.Look for BUY-signaler bare når 5 EMA har krysset over 34 EMA på det daglige diagrammet Se etter SELG-signaler bare når 5 EMA har krysset under 34 EMA på det daglige diagrammet.1 Kjøp når 5EMA krysser over 34 EMA på 1-timers diagrammet Legg lange bestillinger 20 pips OVER SLUKEN av crossover-lyset 2 Selg når 5EMA krysser under 34 EMA på 1-timers diagrammet Legg korte bestillinger 20 pips under den Lukk av crossover stearinlys. Det opprinnelige systemet krever å se på tidligere høyder og nedturer i diagrammene. Men jeg har sett hvordan noen mennesker forestiller seg topper og bunner når det er ingen, så jeg bestemte meg for å gjøre avgangsvilkårene mindre subjektive. innledende stoppfall ved høyt for korte handler eller lavt for lange handler på crossover-lyset Legg til et bakstopp med samme størrelse som innledningsstoppet 2 Profittmål Målsettingsmål 150 pips vekk fra oppføringen Jeg bestemte meg for å bruke 150 pips fordi det s nær halvparten av paret er dårlig kly ATR for det siste året Dette følger opp med paulaelli s mål om å fange mellomlangtidsutvikling 3 Nye kryssoverføringer Når en ny crossover skjer i 1-timers tidsramme mens en stilling fortsatt er åpen, gå ut av lysets åpning etter crossover candle. But før jeg trekker seg tilbake til min pod for å begynne å jobbe med dette systemet, la meg minne deg på at disse mekaniserte reglene som jeg kom opp med, er bare nærme tilnærminger til det aktuelle systemet som paulaelli designet. Vær oppmerksom på at det kan være noen få uoverensstemmelser her og der da jeg prøvde mitt beste for å mekanisere noen regler som syntes å være subjektive fra denne ydmyke roboten s synspunkt. Pass på at du passe på for utgivelsen av backtesting resultatene 14. mars 2012 Det er neste onsdag. , Vil jeg oppfordre deg til å sende inn innmeldingene til vårt pågående Best Forex Trading System for mars. Som Forex Ninja nevnt i hans You Trade, We Aid-artikkel, svarer hver komplette innsending til 1 donasjon til vår veldedighet i måneden, noe som er verdensvisjonen. På toppen av det, hvis systemet setter på kronen, vil du kunne bli med i Hall of Fame og donere 10 til din valgte veldedighet også. Ikke så god. Hva venter du på? Send inn dine innlegg nå. bc 34 brukes av Raghee Horner, den berømte Queen of BabyPips Årsaken til å bruke 34 og 5 er fordi de er magiske Fibonacci-tall. I den virkelige verden vil strategien bli programmert da Robopip løper så gjennom en serie med hundrevis av innstillinger For eksempel kan man prøve en lang EMA på 30, 31, 32, 34 eller 35. Dette er 5 alternativer. Man kan da prøve en kort EMA på 2, 3, 4, 5, 6 eller 7. Dette er 6 alternativer. En kanskje vil eksperimentere med en fortjeneste på 100, 115, 130 og 145 som er 4 alternativer. En liten matte med det tilgjengelige antallet alternativer får deg.5 alternativer 6 alternativer 4 alternativer 120 mulige kombinasjoner. Alle 120 mulige kombinasjoner vil automatisk Kjør gjennom programvare for tilbakestilling, for å se hvilke som gir mest mulig fortjeneste, med minst kontoen trekke ned. Dette er prosessen med strategioptimalisering calibration. julianht17 fordi 34 er et fibbonacci-nummer. Veldig enkelt og veldig objektivt. Min type system. Kanskje jeg kan få det litt å legge til fibreprojeksjoner med det. Det ser ut som et enkelt og lett å bruke system, jeg liker Den skal være Høy, Lav eller Lukk 5 EMA og 30 EMA. Jeg er enig med flertallet av punktene i denne artikkelen, og det er flott uten tvil. Virkelig et flott innlegg. Jeg liker det veldig mye. Her finner jeg alt i detaljer Jeg håper jeg vil se denne typen post igjen i bloggen din. Thanks. Forex Swing Trading Strategy 1 34 EMA Med Trendline Break Swing Trading System. Overblikk over 34 EMA med Trendline Break Swing Trading System. Denne swing trading strategi er en veldig pålitelig og solid trading strategi som kan trekke i mange pips ganske enkelt. Hva du trenger er en 34ema, som først og fremst brukes bare for å bestemme trend retning for valutamarkedet og en evne til å tegne en god trendlines. Trader blir tatt etter pausen på den trendlinje når prisen gjør en rally eller pullback og når denne rally eller pullback mislykkes, handler man inn. Indikator 34eam du kan også bruke andre emas som 7,14,25,50emas eller som noen gang du foretrekker. Timeframes 1 time oppe. 1 se etter en nedadgående trendlinje pause. 2 pris må da være over 34ema. 3 etter nedadgående trendlinjebrudd, se høydepunktene på lysestakerne som danner. 4 Signallysestaken er lysestaken med en høyde som er lavere enn den forrige lysestaken s, hvis den ene stearinlysens høye er brutt, så kjøp straks på Market, eller du kan plassere en salgsstoppordre bare noen få pips over det høye av signalet lysestake så hvis prisen bryter sin høye, vil bestillingen bli utført. 5 Hvis din kjøpsstoppordre ikke utelukkes og lysestaker fortsetter å gjøre lavere høyder, flytt kjøpsstoppordre til hvert lavere høyt lysestake som dannes til prisen beveger seg opp og aktiverer bestillingen. 6 Sett ditt stoppfall rett under det lave lysestaken som aktiverer bestillingen. Bare det motsatte av Buy Rules. 1 se etter en oppadgående trendlinje breakout. 2 pris må da være under 34ema. 3 etter nedadgående trendlinjebryte, se på lysene av lysestakeene som dannes. 4 Signallysestaken er lysestaken med et lavt nivå som er høyere enn det forrige lysestaken er lavt, hvis det enkle lysestaken s er ødelagt, så selg umiddelbart på Market, eller du kan legge inn en buy stop-order bare noen få pips under lavt av signalet lysestake så hvis prisen bryter sin lave, vil bestillingen bli utført. 5 Hvis din salgsstoppordre ikke utelukkes, og lysestakeene fortsetter å gjøre høyere nedgang, fortsett å flytte din salgsstoppordre til hvert høyere lavt lysestake som dannes til prisen beveger seg ned og aktiverer din salgsbestillingsordre. 6 Sett ditt stoppfall rett over høyden av lysestaken som aktiverer bestillingen. Hvor skal du plassere fortjenestemålene dine. Her er et par alternativer for å plassere profittmål. 1 Ta overskudd på nivået når fortjenesten er 3 ganger det du risikerte først. 2 Hvis du handler fra et dagtabell, plasserer du overskuddsmål 80-250 pips. 3 Hvis handel fra 4-timers diagrammet er målet for 40-120 pips overskuddsmål. 4 Du kan også bruke tidligere sving høy poeng topper som overskudd mål nivåer for kjøp ordrer og tidligere sving lav poeng troughs som overskudd målnivåer for selge ordrer. Hvordan å administrere dine handler når du er i fortjeneste. Don t være grådig Når handelen går gunstig og du er i fortjeneste, lær å låse i fortjenesten ved å flytte ditt stopp-tap. Hvis du handler av fra det daglige diagrammet, kan du flytte ditt stoppfall og plassere noen pips bak hver daglige lysestake s hvis det er en kjøpshandel eller hvis det er en selg handel, plasser stopp tap bak det høye. Det samme kan gjøres hvis du handler av fra 4-timers tidsramme. En av de beste måtene å styre en handel på er å stoppe handelen din like bak eller over hver suksessiv pris svinger når handelen din fortsetter å bevege seg i ønsket retning. Disse pris-svingpunktene er i hovedsak støtte - og motstandsnivåer, og plassere ditt trappeoppstopp over eller under slike nivåer sikrer at du ikke blir stoppet for tidlig og med denne øvelsen kan du ri ut trenden for en veldig lang tid, hvis trenden er sterk. Tilskuddene til The 34Ema med Trendline Break Swing Trading System. Lar deg handle med trend. use av pris handling og trendlinjer for å komme inn i din bransje. når prisen bryter en trendline , det er ofte et godt signal om at denne trenden nå endrer seg og legges til at 34ema gir deg også retningen til markedet, slik at når du går inn i en handel med dette systemet, kan du nesten komme inn i en handel i begynnelsen av en ny trend. Disadvantages av 34Ema med Trendline Break Swing Trading System. there vil være tider når du vil se det vil ikke være nok swing poeng topper troughs å trekke dine trendlines fra og disse skjer ofte når markedet gjør en massiv trekk uten å bremse ned danner disse toppene og troughs. tendency for å få falske signaler i et varierende eller sidelengs marked. A dditional Trade Entry Techniques. Bruken av bullish og reverserende lysestaker kan brukes som signallysestake for å kjøpe eller selge. Dere nyter dette ould mener verden for meg hvis du delte den. Notater på MT4 Installation. Vennligst kontakt megleren for å få hjelp med å sette opp eller installere disse verktøyene. Etter å ha pakket opp filene jeg bruker WINRAR, setter jeg GRaB-stearinlysene Long, GRaB Candles Short, GRaB Lysområde i indikatormappen. Du kan finne dette hvis du går inn i C-stasjonen din - Programfiler - MetaTrader eller hvilken versjon av MT4 du bruker, kalles - eksperter - indikatorer. En vanlig feil sletter ikke filene først før du setter dem i indikatormappen Også GRaB vil noen ganger forårsake et skygge sett med lys på diagrammet. Det ser ut som et annet lysoverlegg. Hvis det skjer, endrer du bare tidsrammen for diagrammet til noe annet, la det lades, og deretter endre det tilbake. Jeg har nylig laget en spesiell presentasjon på disse verktøyene, og du kan se avspillingen her. Hvis du ikke har plattformene som er oppført i denne e-posten, er disse de jeg bruker personlig, så vær så snill å sette 34EMA Wave på din diagram ved å sette tre eksponentielle bevegelige gjennomsnitt EMA på diagramene dine. Hver er satt i 34-perioden.34 periode EMA på høy i grønn 34 periode EMA på lukke i blått 34 periode EMA på lavt i rødt.

No comments:

Post a Comment