Sunday 12 November 2017

Alternativer Trading Journal Malen


Excel Spreadsheets. These er gratis Microsoft Excel regneark for alle å bruke og manipulere for din personlige økonomi. Hvis du ser en feil eller et forslag til hvordan mine maler kan forbedres, gi meg beskjed og jeg vil oppdatere dem hvis jeg er enig med deg jeg kan fortelle deg hvordan lage et nytt design med excel-formler for å passe meglerens provisjoner hvis du trenger hjelp Hvis du bruker en av disse og ønsker å takke meg med en donasjon, kan du bruke denne knappen og min e-postadresse. Excel regneark er min månedlige visning av gevinster pluss industrien sammenbrudd av beholdninger sammen med min fortjeneste eller tap tallies per aksje Jeg bruker Yahoo for all informasjon om næringer og sub-industries. I finner det viktig som en del av min handelsmann s journal for å spore hvor jeg Jeg er ikke bare på lager, men også hvordan hver opsjonshandel flyter. Noen posisjoner kan ta seks måneder eller mer fra start til slutt og uten å spore hver handel fra å selge putter og deretter ha aksjen tildelt meg og til slutt å selge Jeg har tatt et overdekket anrop på det, og jeg syntes det var for lett å miste sporet med hvor jeg var. Samtidig har utsiktene øverst på min månedlige fremgang minde meg om at det er det store bildet som betyr noe Å miste penger på ett alternativ handel betyr ikke at jeg er i det hele tatt Jeg finner dette regnearket et av mine beste verktøy for å kontrollere følelsesmessige svingninger vi alle føler i å jobbe aksjemarkedet Å ha bransjens sammenbrudd inkludert i samme visning holder meg også fra å laste opp til tung i en industrien, uansett hvor sterkt jeg er på. RETURN ON INVESTMENT NAKED PUTS. Vedlagte Excel-regnearket hjelper meg når jeg skriver nakne putter. Jeg vurderer hvert alternativ ved hjelp av premie, streik, antall kontrakter og gjenstående tid for å bestemme hva min Return on Investment Avkastning vil bli Ved analyse av hver opsjonskontrakt, sammenligner jeg hvilken streik og premie som er det beste valget for meg. Hvis den underliggende aksjen er svært volatil, kan jeg lett se at salget setter godt ut av pengene, gir en retur py med for redusert risiko Hvis det underliggende lageret ikke er veldig volatilt, kan jeg lett se at jeg må hoppe over det og flytte til et annet lager for gjennomgang. Når jeg har bestemt meg lager og streik, kan jeg prøve ulike priser der jeg skal sette Min grense for premien som vil tjene meg avkastningen jeg søker etter Hvert av disse trinnene, har blitt automatisk for meg, og jeg kan bla gjennom et halvt dusin valg på mindre enn et minutt for å gjøre en gjennomtenkt beslutning. Dette regnearket har fortsatt en haug med tidligere alternativ vurderinger der som eksempler på hva jeg har gjort. RETURN ON INVESTMENT COVERED CALLS. I bruker vedlagt Excel regneark for å hjelpe meg når du skriver dekket samtaler Jeg bruker det mye som regnearket ovenfor, men for dekkede anrop i stedet Av på Excel Spreadsheets.5 Ting du absolutt må gjøre etter å ha valgt en opsjonshandel. Hvis du virkelig ønsker å være en vellykket opsjonshandler, må du ha gode systemer på plass. En del av det systemet er det du gjør etter at du handler. kan plasser en handel, det er det du gjør neste som er viktig Her er 5 tips for å få deg til å gå i riktig retning.1 Sjekk inntekter og andre viktige datautgivelser. Selvfølgelig er dette noe du bør gjøre før du lager en handel, men hvis Du gjorde det ikke, du bør gjøre det like etter at du har lagt handelen. Du kan alltid lukke handelen straks hvis det er en viktig kunngjøring i løpet av handelen din. Kunngjøringer som BNP eller jobberrapport kan være store markedsflytende hendelser, så du må være klar over hva som kommer opp i løpet av din handel.2 Gjennomgå planen din. For hver handel du plasserer deg, må du absolutt ha en plan for når du vil ta fortjeneste, kutte tap eller justere handelen din. Gjennomgå planene dine for handelen du nettopp har plassert og skriv dem ned eller merker dem minst på et diagram.3 Kontroller marginkravene dine. Mindre anrop er fryktelig, så legg deg ikke i en posisjon der du kan få en. Etter å ha plassert handelen, må du kontrollere at du har nok i Din konto skal dekke Dine nåværende margenkrav Avhengig av handelsstrategien din vil du kanskje legge til en 20 buffer til marginbeløpet for å forhindre en marginalanrop. 4 Oppdatere handelsloggen. Jeg håper du har en handelslogg, for hvis ikke, er du allerede bak 8-ballen Etter at du har lagt inn handelen din, bør du legge inn handelen i handelsloggen slik at du vil kunne se gjennom det på et senere tidspunkt. Nedenfor er et utdrag fra min handelslogg, hvis du vil ha en kopi av denne regnearkmalen, bare trykk på knappen nedenfor.5 Slå av diagrammene dine. Noe jeg var skyldig på da jeg først startet, var å se på. Etter å ha satt en handel, ville jeg sitte der og se på diagrammet som en hawk og stresset over hver 0 01 flytte Livet er for kort for den slags ting, etter at du har plassert handelen din og dobbeltsjekker alt, lukk ut av meglerkontoen din i minst de neste 30 minuttene, og bare slapp av. Ingenting drastisk kommer til å skje om 30 minutter. Importer dine handler direkte fra megleren eller handelen plattform alt på o ns, lett som paus Og hvis Tradervue av en eller annen grunn ikke direkte støtter megleren din her er listen, kan du skrive dem manuelt, eller du kan importere handler fra Excel eller en tekstfil. Når du registrerer en handel i din journal, diagrammer på flere tidsrammer fra ukentlig ned til 1 minutt er tilgjengelig for din anmeldelse Du kan til og med se dine kjøpsposisjoner som er merket på diagrammene, selv for bransjer i fortiden. Merk notater om handler, og sett dem senere inn Handelsdagen eller vent til senere - du får selv bestemme hvor mye du vil gjøre i løpet av handelsdagen. Merk notater om handelsdagen som helhet, selv for dager du ikke gjorde noen handler. Journal View beleilig grupper handler og relaterte notater om dagen. Ta handlingene dine med noen koder du vil ha senere, du kan filtrere handler med disse kodene for å bore ned til akkurat det du leter etter. Se på et øyeblikk hvordan et bestemt system eller oppsett fungerer. Bruk den globalt filter for å velge bare handler deg ønsker å se på symbol, side, tag, varighet eller datoperiode når du har valgt et filter, kan du se journalen, handler eller rapporter basert på bare de handler. En oppsummering av dagen, en omtale av den siste Ukens tradingprestasjoner, aktivitet på de siste delte handlene dine, og til og med poeng for å handle andre, har delt i de samme instrumentene du handlet de siste par dagene. Hvis du jobber med en trading coach eller mentor, kan du gi dem tilgang til dine handelsdata, og du kan til og med se kommentarer og ha samtaler med dem om spesifikke bransjer. Å kjøre PL-diagrammer. Se de samme kartstudiene som flytter gjennomsnitt, bollingerband, ATR, osv. som du bruker i løpet av handelsdagen, eller legg til sammenligningstabeller med en indeks, en sektor eller en annen sikkerhet. Se din handel s PL over tid Og for intradag handler, se din løpende kombinert PL for hele handelsdagen, og fremheve hvor en bestemt handel passer inn i dagpengene og gebyrene. Oppgjørene avregnes i andre valutaer, f. eks. forex, Eurex, osv vil beregne P L data og statistikk både i sin egen valuta og i basisvaluta USD for samlet rapportering med andre handler. Ta opp provisjoner og avgifter, og bytt rapportene til å bruke enten brutto eller netto beregninger basert på dine preferanser.

No comments:

Post a Comment