Sunday 26 November 2017

Bollinger Bånd 1 Minutters


Home Strategy Bollinger Bands og Hvordan handle med dem. Bollinger Bands og hvordan å handle med dem. Bollinger Bands er en teknisk indikator skapt av John Bollinger som vises direkte på et prisdiagram som kalles overlegg. Tre linjer vises typisk i glidende gjennomsnitt og deretter et lavere og øvre band Dette skaper utseendet på prisen som beveger seg innenfor en konvolutt, og konvolutten utvides i løpet av volatilitetstider og kontrakter under beroligede markeder. Bollinger Bands har flere bruksområder, inkludert prognosevolatilitet, reverseringer, trendforlengelser og fortjenestemål. Hvordan Bollinger Bands er laget. Figur 1 viser Bollinger Bands brukt på en 15 minutters USD CAD-kartlinjen Mellomlinjen er et 20-års glidende gjennomsnitt, og de ytre båndene er alltid to standardavvik unna det bevegelige gjennomsnittet. Figur 1 USD 15 CAD-spot med Bollinger Bands gule linjer. Som volatilitet øker, gjør dette standardavviket større og derfor øker båndene når markedet er stille, bandene trekker seg siden standardavviket blir mindre. De faktiske beregningene for indikatoren er utenfor rammen av denne artikkelen, men det er viktig å forstå at Bollinger Bands utvider og kontrakt med volatilitet eller mangel på det. Det er denne funksjonen som gjør Bollinger Bands mer nyttige enn andre konvolutt type handelsindikatorer. John Bollinger anbefaler 20 perioder for det bevegelige gjennomsnittet og 2 standardavvik for de ytre bandene Traders kan endre disse innstillingene for å passe sine egne strategier eller markedet, men Bollinger merket at det var mindre å bruke mindre enn 10 perioder er det ikke sannsynlig å fungere godt. Interpreting Bollinger Bands. Apply Bollinger Bands til diagrammet ditt, og du vil legge merke til at mesteparten av tiden prisen forblir mellom øvre og nedre bånd. Omtrent 95 av prisdataene vil skje inne i båndene Siden så mye prisbevegelse skjer innenfor båndene, når prisen berører eller beveger seg utenfor et bånd, er det muligens en bemerkelsesverdig hendelse og kan prøve ide litt innblikk i hva prisen vil gjøre neste. Mr Bollinger gjorde flere observasjoner om Bollinger Bands Av disse observasjonene finner jeg to av dem mest fascinerende under Jeg diskuterer disse to observasjonene, samt personlige handelsmetoder for hvordan man kan benytte observasjonene i ekte verden.1 En skarp prisbevegelse har en tendens til å komme etter at båndene har strammet vesentlig Når båndene strammer, betyr det at prisen holdes i svært liten rekkevidde, og den tilstanden kan ikke vare for alltid Når Bollinger Bands strammer, betyr det at Prisen blir komprimert som en vår. Denne betingelsen kan vare i noen tid, når prisen til slutt bryter ut, er det vanligvis et aggressivt trekk. Når handel markerer høy og lav av prisklassen. Dette vil trolig være lik den Bollinger Bands nivåer Når prisen beveger seg over det høyeste av intervallet og trenger inn i det øvre Bollinger-bandet, kan du kjøpe lange samtaler når prisen faller under det lave av intervallet og trengs gjennom t han lavere Bollinger Band, gå kort kjøpe puts. Figure 1 EUR USD 15 minutt diagram med Bollinger Bands. If trading alternativer gjør handelen for en flere av diagrammet tidsramme du ser på Hvis prisen breakouts ut på et 15 minutters diagram, binær opsjonshandel bør ideelt sett utløpe innen de neste 15 minuttene, eller 3 til 4 barer etter breakout 45 til 60 minutter, da dette muliggjør en tilbaketrekking og deretter et annet trekk i breakout-retningen. Hvis handel med et timeplan, bør det binære alternativet utløpe innen den neste timen eller de neste tre til fire timene.2 Et trekk som kommer fra et band har en tendens til å gå helt til det andre bandet. Denne metoden er nyttig for handelsformål. For eksempel, hvis prisen hopper av nedre båndet selv om det trengte seg inn i det og deretter begynner å bevege seg tilbake mot øvre bånd, antar at prisen vil bevege seg nær øvre bånd Hvis prisen hopper av de øvre båndene og deretter begynner å bevege seg tilbake mot lavere bånd, antar prisen vil bevege seg nært den nedre ba nd. Since prisen forblir vanligvis innenfor bandet, ser du igjen for en reversering i nærheten av et bånd, og ikke nødvendigvis akkurat på det. Prisen kan stoppe like kort av bandet, eller pierce det. Det betyr at prisen blir nær et bånd, og begynner deretter å bevege seg tilbake mot det andre bandet. Hvis du handler et helt eller ikke-binært alternativ, kan du kjøpe sett når prisen begynner å falle bort fra det øvre bandet Kjøp samtaler når prisen begynner å stige av det nedre båndet Anslått hvor lang tid det vil ta for prisen å nå den midtre glidende gjennomsnittslinjen, og bruk deretter dette estimatet som utløpet. Hvis du for eksempel ser på et 15-minutters diagram, og det vanligvis tar 12 barer 180 minutter å flytte fra øvre band til lavere bånd og velg deretter et alternativ utløp på omtrent halvparten eller 90 minutter. Siden tendensen er at prisen skal flytte fra ett ytre bånd til det andre ytre bandet, er det enda mer sannsynlig at prisen i det minste vil flytte til Flytte gjennomsnittlig linje etter å ha hoppet av et ytre band Dette er w han mitt prismål er midtlinjen og ikke det andre ytre bandet. Jeg foretrekker å bruke denne metoden når prisen beveger seg i en samlet sidelengs retning. Når en sterk trend utvikler seg, for eksempel en downtrend, er det veldig mulig å ha flere å miste handler på rad når du kjøper samtaler ettersom prisen hopper av nedre båndet. Unngå å handle mot trenden. De endelige ordbollinger-båndene er et nyttig verktøy, selv om det legges til en personlig berøring, er det ofte nødvendig å gjøre de generelle observasjonene nyttige i faktisk handel Ingen indikator er perfekt, men hvis du bruker prisendringer og overvåker Bollinger Bands, kan du forhåpentligvis finne deg selv oftere i pengene. Når du handler, er timing avgjørende. Du kan få gode inngangssignaler, men hvis timingen er feil, det er alt for ikke Derfor ta litt tid på å øve timingmetodene som er diskutert, slik at alternativene dine utløper på en gunstig tid for strategien som brukes. Korttidshandel med Bollinger Bands. September 16, 201 0 av Kenny. Today s gjest er Markus Heitkoetter, administrerende direktør i Rockwell Trading og forfatter av The Complete Guide til Day Trading Today Markus skal vise deg hvordan du bruker en av våre favorittindikatorer, Bollinger Bands, på kort sikt. Sørg for å kommentere med tankene dine om Bollinger-band og noen teknikker du bruker i kort sikt. Bollinger Bands er en flott indikator med mange fordeler, men dessverre vet mange forhandlere ikke hvordan du bruker denne fantastiske indikatoren før jeg viser deg hvordan jeg bruker den, la s raskt vurdere hva Bollinger Bands er. Bollinger Bands består av tre komponenter. En enkel glidende gjennomsnitt. TWO standardavvik fra dette bevegelige gjennomsnittet kjent som Øvre og Nedre Bollinger Band. If du ser på de følgende bildene, ser du Moving Average vises som en solid blå linje og Øvre og Nedre Bollinger Bands som prikkede blå linjer I MarketClub linjene er rød. Så hva er egenskapene til Bollinger Bands. Depending på innstillingene, Bollin Ger Bands inneholder vanligvis 99 av sluttkursene. I sidelengs markeder har prisene en tendens til å vandre fra Upper Bollinger Band til Lower Bollinger Band. I dette tilfellet bruker mange forhandlere Bollinger Bands til å handle med en enkel trendfadingstrategi. De selger når prisene Beveg deg utenfor Upper Bollinger Band og KJØP når prisene beveger seg utenfor Lower Bollinger Band. Dette virker ganske bra i et sidelengs marked, men i et trendende marked blir du brent. Så hvordan kan du unngå å bli brent Ved å forstå markedsretningen. Jeg bruker indikatorer for å bestemme retningen på markedet, og avgjøre om markedet er trending eller ikke. Og Bollinger Bands er en av de tre indikatorene jeg bruker til denne oppgaven. For korttidshandel foretrekker jeg å bruke et glidende gjennomsnitt på 12 barer og en standardavvik på 2 for mine innstillinger I mange kartleggingspakker er standardinnstillingene for Bollinger Bands 18-21 for det bevegelige gjennomsnittet og 2 for standardavviket The se innstillinger er gode hvis du handler på daglige eller ukentlige diagrammer, men John Bollinger selv foreslår at når DAY TRADING bør du forkorte antall barer som brukes til det bevegelige gjennomsnittet, foreslår John Bollinger en innstilling på 9-12, og for meg er det beste Innstillingen er 12. Med disse innstillingene vil du oppdage at i et opptrinn peker Upper Bollinger Band pent opp og prisene holder stadig på Upper Bollinger Band Det samme gjelder for en downtrend Hvis et marked er i en downtrend, vil du se det LOWER Bollinger Band er pent pekende ned og prisene berører det nederste Bollinger Band. Hvordan kan du vite når en trend er over, og markedene beveger seg sidelengs igjen. Vel, det første advarselsskiltet at trenden kan være over, er når prisene er flytting vekk fra Bollinger Band Og du vet at en opptrend er over, i hvert fall for nå, når Upper Bollinger Band flater. Det samme gjelder for downtrends Det første advarselsskiltet at en nedtrend er over er når prisene beveger seg a ay fra Lower Bollinger Band, slik at de ikke lenger berører Lower Bollinger Band og du vet at flyttingen er over når Lower Bollinger Band flater. Hvordan kan du bruke denne informasjonen i din handel. Vel, hvis du bruker en trend - Følgende strategi, du begynner å se etter LONG oppføringer så snart du ser Upper Bollinger Band som peker pent opp med priser som berører Upper Bollinger Band Når du ser at prisene ikke lenger berører Upper Bollinger Band, flytter du ditt stopp for å bryte jevn og når du begynner å skrape ut av posisjonen din Og når Upper Bollinger Band flater, avslutter du din lange posisjon, siden du vet at trenden er over. Du ser når markedet beveger seg sidelengs, gjør du ikke noe penger å være i markedet bare håp om at markedet vil fortsette å trene Så avslutte stillingen før markedet slår seg om, fordi du alltid kan komme inn igjen når du ser at markedet trending igjen. Faktisk er en strategi jeg kaller Rockwell Simple Strategy faktisk stoler på prismerking et øvre Bollinger-bånd som inngangssignal Med denne strategien bruker jeg MACD til å bekrefte en uptrend, og jeg venter til Upper Bollinger Band begynner å peke opp. Jeg går inn på Upper Bollinger Band med en stoppordre og venter på markedet for å komme til meg, bruker jeg et stopptap og et fortjenestemål basert på den vanlige daglige strategien Denne strategien er virkelig utenfor omfanget av denne artikkelen siden vi fokuserer på Bollinger Bands, men dette er akkurat hvordan jeg bruker Bollinger Bands å bestemme retningen på markedet og bestemme hvilken handelsstrategi jeg vil bruke. Så lenge Øvre Bollinger-bandet er pent peker opp eller ned, ser jeg etter oppføringer i henhold til mine trendstrategier som Simple Strategy Once the Bollinger Bands flatt, jeg leter etter oppføringer i henhold til sidelengs strategier jeg handler. Du vil alltid bytte en trend-etter-strategi i et trendmarked og en trend-fading strategi i et sidelengs marked. Som du kan se, Boll inger Bands tilbyr enorm hjelp til å bestemme retningen på markedet og bestemme hvilken handelsstrategi som skal brukes. Mange handelsfolk lærer å bruke Bollinger Bands til å fade i markedet, men de kan være enda sterkere når de brukes til å handle med trender, og i å bestemme retningen Markus Heitkoetter. Markus er administrerende direktør i Rockwell Trading og forfatter av den internasjonale bestselgeren. Den komplette veiledningen til Day Trading. For en begrenset periode, kan INO Blog lesere laste ned sin bok gratis her. LUIS DE MENEZES sier. Takk til artikkelen om BB er veldig bra Virkelig BB er en god indikator for å måle handlingen som støtte Resistens Jeg bruker BB med lysestaker støttet av pris - og volumindikatorer Jeg vil gjerne vite hvordan du handler BB-klemme For meg er klemmen eller innsnevringen en mulighet til å fange breakouts , og hvis du antecipate bestillingen din er det noen ganger svært vanskelig å vite om breakout vil gå opp eller du forteller meg hvordan du handler denne strategien FROEHES WEINACHTEN. excellent strategi , har studert bolls for en stund - 3000-7400 i en måned. Jeg har også funnet ut at Bolinger Bands fungerer best i et sidelengs marked sammen med MACD Histogram. Som for Mohamad måtte vi alle gå gjennom læringskurven og få informasjon Hvor enn vi kunne. Men det er mange opplæringssteder tilgjengelig for deg og mange bøker om emnehandel. Justin Miller sier. Ja, la Morhamad, du er definisjonen av dumme penger, jeg har ikke en mening om arabere i det hele tatt ærlighet i Midtøsten-religioner forvirrer meg så mye jeg ikke engang bryder med å prøve å finne alt ut, jeg skulle ønske jeg hadde tid, men jeg har ikke noe igjen t muslimer Jeg er ikke en arrogant eller kulturelt ufølsom person, og min kommentar hadde absolutt ingenting å gjøre med deg om rase, etnisitet eller religion Jeg er klar over det faktum at dette er en stor verden, og vi har mange forskjellige mennesker med forskjellige mennesker som bor i det, så hvordan skal vi forlate det da. Grunnen til at jeg ringte deg dum er ikke på grunn av din dårlig grammatikk Jeg antar engelsk er ikke ditt morsmål, og det er greit Jeg kunne forstå budskapet ditt fint, hvorfor jeg ringte deg en dum investor. Hvis du investerer penger i noe, og ikke har en angitt avslutningsstrategi, og må spør tilfeldige blogger om hva du bør gjøre med en investeringshandel som ikke går deg enn du er hva folk i investeringsverdenen refererer til som dumme penger, jeg har ingenting mot folk som deg fordi du hjelper folk som meg selv og andre her på MarketClub penger ved å ta feil side av en stilling. Men lekene dine, gjør leksene dine, stopp med det rasistiske kortet, kom så tilbake og invest. Du sier Iajustin Miller om meg dumme Hvorfor sier du at jeg er dum Tusen takk denne moralen du har. Znntek vil kontakte meg på e-posten min for at du skal hjelpe meg. Liker du Arabene. Det er bra hvis vi kan lese trendmarkedet med denne metoden. Justin Miller sier. Ta tapet Med intelligensnivået vil du sannsynligvis ha basert på grammatikken i din setning du har ingen sjanse. Bare slutte å prøve å tjene penger når du har en F hva du gjør deg idiot. Du kan spille så mye du vil med forskjellige indikatorinnstillinger, ingen vil være bedre eller mindre enn den andre En innstilling vil jobbe pent for en stund og ikke så bra etterpå Bruk den på en annen underlier da det vant t arbeider i det hele tatt, etc. du får poenget mitt Så jeg bruker svært få indikatorer med standardinnstillingene som er angitt i alle programmer. Indikatorer er bare hva de er indikatorer, men ekte ting er båndet Så lære å lese båndet er det må gjøres og hovedfokus. Justin Miller sier. Jeg trodde mange handelsmenn likte å justere MACD standardinnstillingene for kortsiktige handler. Men jeg antar i dette tilfellet at standarden er tilstrekkelig, men Jeg er interessert i å høre fra alle som har hatt suksesshandel intradag spesielt ES med forskjellige MACD-innstillinger. Justin Miller sier. Bruce de Poorman. Takk for tilbakemeldingen jeg har testet forskjellige MACD-innstillinger for kort tidshandel, men så f jeg har hatt lite suksess, jeg har gitt liten suksess. Jeg vil gi denne en prøve. Som for ATR har du vurdert en 10 periode. Du kan finne at dette fungerer bra med intradaghandel. Jeg ser at ingen svarer på ditt 911-kall for hjelp i forstår ikke hva du trenger. Når du sitter fast i en stilling, er ned og trenger råd for å gjøre det raskt tilbake, er det et tidselement på transaksjonen din. Det er bare penger. Don - for å få 15 dager for å vise seg, måtte det være 30 minutter diagram for diagrameksemplene ovenfor Poormans. don conner sier. DEN BOLLINGER BANDS ARTIKKELEN VAR VELDIG INTERESSERENDE IM JUST CURIOUS I DEN TIDSPROGRAM SOM VAR VIST PÅ CHARTSEN VAR DET 5 MINUTES ELLER HVA . Er det noen som hjelper meg på noen måte, selv om det ikke har noen indeks, sender det effektivt til meg for å kompensere for tapet mitt stort på denne Emily Mohamad 14 7 1 hotmail Com. Doc Stock - Jeg tror prinsippene er de samme unntatt RSI er 14 i stedet for 7 og standard BB-innstillingen er 20,2,2 i stedet for 12,2 2 og jeg tynner k MACD-innstillingen forblir den samme som han allerede bruker standard standardinnstilling Dette ville selvfølgelig være på daglige eller ukentlige diagrammer. Interteresting Jeg har nylig lagt til dette på det ukentlige diagrammet. Jeg lurer på hva hans tanker er på bruken av BB for lengre sikt diagrammer Likevel er det et annet verktøy som er nyttig, til tross for at det er en forsinkende indikator. Bare det er 4 videoer og jeg så på 2 av dem i dag, en på Bollenger Bands som er mye som det grunnleggende notatet og 3 er på bruk av MACD med BBs BB-innstillingen han bruker er 12,2,2 for SP 500 og det er et 30 min diagram for å få 15 dager til å dukke opp ATR - ikke vet at vi prøvde forskjellige innstillinger, inkludert 2 min diagram Wilder RSI er normalt 3-7 for kortvarig handel Jeg har aldri hatt suksess på kort sikt, så jeg har vært en langsiktig investor siden 1987, men de siste 4 årene har lengre fokus nesten forsvunnet, og jeg ønsker å endre min investing. Bruce de Poorman ønsker å endre navnet. Enhver vil å gjøre 500 i 4 måneder har et realistisk og svært tilgjengelig mål Matematikkene er enkle Mitt eget handelsmål er 10 per uke, sammensetning Så 1000 startbalanse ser slik ut - 1100, 1210, 1331, 1464 måned 1, 1610, 1771, 1948, 2143 måned 2, 2358, 2593, 2853, 3138 måned 3, 3452, 3797, 4177, 4595, 5054 måned 4 500 - tillater 17 wks i en 4 måneders periode For å oppnå dette uten overtrading handler det bare om å opprettholde risikoen ledelse og jeg øker størrelsesstørrelsen tilsvarende med hver handel slik at den reflekterer den økende balansen for å opprettholde det nøyaktige forholdet som når du foretar den første handelens Forex, har tatt meg på en ganske reise og da jeg kom til dette målet og disiplinen handlet i dette måte jeg har funnet min handel for å lykkes. Avhengig av antall dager du vil bytte, kan det brytes ned igjen til 2 alltid sammenblanding daglig hvis handel 5 dager eller 3 25 hvis handel 3 dager i uken som er mitt foretrukne alternativ som det tillater dager hvor den høyest potensielle profitab le handel s don t presentere seg selv eller hvis 10 er nådd på mindre enn 5 dager er det muligheten til å gå bort fra handel for resten av uken, fornøyd med å nå målet mitt og bevare hovedstaden min Håper dette hjelper som Forex gir muligheten å ha store drømmer, men som noe det er å bryte det ned i store biter som gjør at vi kan se muligheten er der. Justin Miller sier. Hvordan kan du fortelle innstillingen fra disse bildene på min slutt blir de virkelig uskarpe. Jeg d Også setter pris på det hvis du vil dele noen innstilling for MACD og ATR for intraday trading. Og forresten er dette et flott innlegg, som jeg ikke har sett på lenge. Se opp Ira Epstein Futures o Youtube, han bruker BB, Stochastics og Mov avg for å forklare markedstendenser, veldig enkel tilnærming han tar for å samle sammen med sin proprietære swingline studie til tidsposter og utganger. Noen gode kommentarer Poorman, jeg er glad for at du var i stand til å se på indikatoren min videoer Ja jeg bruker standard MACD-innstillinger for å avgjøre retningen på markedet 12, 26, 9 Jeg vil unngå analyseforlamning fra å bruke for mange indikatorer, men jeg føler det er viktig å bruke 2 eller flere indikatorer jeg bruker 3 for å bestemme retningen til markedet og har funnet ut at MACD og RSI er gode komplimenter til Bollinger Bands. Dee Dee, takk for innlegget Du er riktig Bollinger Bands basert på 2 standardavvik, teoretisk vil inneholde 95 av prisdata, men dette er ikke alltid tilfelle siden Dette forutsetter en normal distribusjon og markedene er ikke alltid normal. Som jeg sa tidligere 2010-09-16 09 50 24. Antallet av datapunktet som finnes i konvolutten til båndene er definert av Chebychef s aka Tchybechef Inequality og 2-standarden Avviksbånd inneholder alltid mer enn 75 av de bidragende datapunktene. Det er ikke å si at disse 2SD-båndene ikke kunne inneholde 99 av de bidragende datapunktene, men det ville være svært lite sannsynlig. For å være helt sikker på at konvolutt som inneholder 99 av datapunktene må man bruke bånd som er satt til 10 standardavvik. Dette gjelder for ALLE fordeler av dataene, se ASTM STP-15.Aktivt, BBs inneholder ikke 99 av dataene. Sikkerhetsprisene fordeles ikke normalt på 2 Standardavvik Normalt distribuerte data er 95, men sikkerhets - og valutakurspriser er nærmere 93. Jeg har nylig lest John Bollinger s bok, Bollinger på BBs, og han har noen gode innsikter jeg begynte å bruke sin forex hjemmeside, og den har gode forex diagrammer med en bredt utvalg av indikatorer --- det har vært en reell forbedring for min handel, men jeg gjør fortsatt ikke 500 i fire måneder - det er veldig imponerende. Også, jeg fant MACD-innstillingen 12,26,9 Hva betyr URI-stand for på kravet om innlegging. Se 2 gode Rockwell-videoer og lærte mer om BB og kombinert med MACD. Ser ut som noen gode kortsiktige verktøy. Har vært en langsiktig investor siden 1990, men har funnet det vanskelig å finne de siste årene. Aldri handlet kort sikt før som det a lways backfired med langsiktige verktøy Jeg liker virkelig potensialet her På Poormans chat en venn prøvde det på VHC i dag og 211 på 11 minutter Takk. og bruker innflytelse, hvorfor ikke 500. Hvorfor er Sur ludicrous. Some folk er konstant bare ved hjelp av positive og negativ MACD divergens, hvorfor skal BBs være noe annerledes. Noen ganger over analyse er den verste analysen. Hva med mennesker som er konsekvente ved hjelp av breakout pullback-metoden. Ingen eveyone har et diagram fullt av indikatorer jeg lærer fortsatt, men for meg, jo mer rotete diagrammet, desto mindre ser du. Jeg mistet mye penger og balansen ble 1000 Kan jeg kompensere Jeg har ikke penger til forfremmelse Er en hjelpe meg for å kompensere fremdriften av min inngang og utgangspunkter i handel med denne min e-post jeg Håper noen hjelper meg. Vel, kanskje han gjorde 500 med 100 dollar for 4 måneder siden. Det er mulig. Brutnov sier. Dette er veldig bra. Hvilken innstilling bruker du til MACD? Jeg ser at prøven er 30 min og bb på 12, 2,2 setting. BB er av ustabilitetsindikator, når de lukker volatiliteten faller, når de er divergerende, er volatiliteten tilbake når de er parallelle, en trend går på, når de gjør en boble, har du en sterk utbrudd BB er en trend reverseringsindikator når topp BB bøyes Ned trenden er trolig over, når bunnen BB går opp, er trenden over. Du må se dem nøye og lære deres oppførsel, det er en veldig pålitelig indikator. En annen indikator fortjener oppmerksomhet, det er Parabol SAR, kombinere dem begge for bekreftelse. Hvordan latterlig 500 i 4 måneder Med et enkelt Bollinger-band Ingen kropp ville jobbe lenger For å bli konsekvent på 20 per måned på din handelskonto trenger du mye mer enn et Bollinger-band. Ved konsekvent mener jeg over et par år kan jeg ikke slutte å le Ikke at det er verdt å svare, men jeg kunne ikke slutte å le. Det er på tide vi så en applikasjon av dette kraftige trenddefinerende verktøyet. Det er imidlertid problemer med det som hevdet å definere exactl y hva de er De øvre og nedre bånd er standardavviket til datapunktet i prøven, ikke av det bevegelige gjennomsnittet. Usikkerheten i gjennomsnittet kan også defineres ved standardavviket, og kan usikkerheten i usikkerheten i usikkerheten om gjennomsnitt osv. Man kan også bestemme standadavviket i verdien av standardavviket osv. Alle disse usikkerhetsverdiene bestemmes av en formel som har n, antall datapunkter i nevnen, så vær oppmerksom på at større prøver reduserer all usikkerhet i statistisk sammendrag av datasettet Det er mange som ikke ville vurdere prøvestørrelsen mindre enn 20, som er den vanlige standardstørrelsen for Bollinger Bands i markedsdataanalyse. Antallet av datapunktet som finnes i konvolutten til båndene er definert av Chebychef s aka Tchybechef Inequality og de 2 standardavviksbåndene inneholder alltid mer enn 75 av de bidragende datapunktene. Det er ikke å si at de 2SD-båndene ikke kunne c oppnå 99 av de bidragende datapunktene, men det ville være svært usannsynlig. For å være helt sikker på at konvolutten inneholder 99 av datapunktene, må man bruke bånd satt til 10 standardavvik. Et viktig punkt, ikke gjort, er at bredden av båndene er viktige. Som bånd smal er det stadig større bekreftelse på at dagens pris er riktig pris, mens bredbånd binder til at de siste transaksjonene er uenige om at prisen er godt definert. En trekking enn horisontal indikerer bekreftelse eller mangel på trend. bruk 100 3 på 15 minutters dataverdier i et 5-dagers diagram og de synes å gi meg nyttig informasjon Fra min erfaring er det en grense for prediksjonsverdien til bare omtrent en tredjedel eller mindre av prøveperioden. Takk, jeg som BB-forklaringen bruker jeg Q-diagrammer og har den øvre og nedre BB-verdien for alle mine handler. Takk, dette er den eneste indikatoren som jeg bruker konsekvent og har gjort 500 retur i løpet av de siste 4 månedene s Selv om det er vanskelig å tro, men dette er realiteten i min forex trading Da jeg begynte å handle for første gang i 10. juni, hadde ingen tidligere handelserfaring. Nå kan jeg gi all æren til denne indikatoren for det meste av min FOREX-fortjeneste Dette gjorde en stor fan av BOLLINGER BAND. Min strategi var å avstå fra å komme inn i en kort posisjon i bunnen av nedre bandet og lang posisjon øverst på øvre bollinger-bandet. Jeg vil gjerne takke David for sin informative videoleksjon for å anbefale alle å se på disse videoene. Traders bloggvarsler. Hvordan bruke Bollinger Bands. Cratratulations på å gjøre det til 5. klasse Hver gang du gjør det til neste klasse, fortsetter du å legge til flere og flere verktøy til din trader s verktøykasse. Hva er en trader s verktøykasse du spør. La oss sammenligne handel med å bygge et hus Du ville ikke bruke en hammer på en skrue, heller ikke ville du bruke en buzz så å kjøre i negler. Det er riktig verktøy for hver situasjon. Bare som i handel, noen handel verktøy og indikatorer a best brukt i spesielle miljøer eller situasjoner Så jo flere verktøy du har, desto bedre kan du tilpasse seg det stadig skiftende markedsmiljøet. Eller hvis du vil fokusere på noen spesifikke handelsmiljøer eller - verktøy, er det kult også godt å ha en spesialist når du installerer strøm eller VVS i et hus, akkurat som det er kult å være en Bollinger Band eller Moving Average ekspert. Det er en million forskjellige måter å få tak i noen pips. For denne leksjonen, som du lærer om disse indikatorer, tenk på hver som et nytt verktøy som du kan legge til i verktøylinjen til dine. Du kan ikke nødvendigvis bruke alle disse verktøyene, men det er alltid hyggelig å ha mange alternativer, akkurat Du kan kanskje finne en som du forstår og Komfortabel nok til å mestre selv. Nå, nok om verktøyene allerede. Vi begynner. Bollinger Bands. Bollinger Bands, en kartindikator utviklet av John Bollinger, brukes til å måle volatiliteten på markedet. Basalt, forteller dette lille verktøyet om markedet er stille eller om markedet er høyt Når markedet er stille, samler bandene og når markedet er LOUD, øker bandene. Notat på diagrammet under at når prisen er stille, er bandene tett sammen. Når prisen går opp, sprer bandene seg fra hverandre. Det er alt der er til det Ja, vi kunne fortsette og bore deg ved å gå inn i Bollinger Bandets historie, hvordan den er beregnet, matematiske formler bak den og så videre, men vi følte oss ikke som å skrive alt ut. I all ærlighet trenger du ikke å vite noe av det søppelet. Vi synes det er viktigere at vi viser deg noen måter du kan bruke Bollinger Bands på din handel. Merk Hvis du virkelig vil lære om beregningene av et Bollinger Band, så kan du gå til The Bollinger Bounce. En ting du bør vite om Bollinger Bands er at prisen har en tendens til å gå tilbake til midten av bandene. Det er hele ideen bak Bollinger-studsen. Ved å se på diagram nedenfor, kan du fortelle oss hvor prisen kan gå next. If yo du sa nei, så er du riktig Som du kan se, satte prisen seg ned mot det midtre området av bandene. Det du nettopp så, var en klassisk Bollinger Bounce. Årsaken til at disse hoppene oppstår, er fordi Bollinger-båndene virker som dynamisk støtte og motstand Jo lengre tidsrammen du er i, desto sterkere har disse bandene en tendens til å være. Mange forhandlere har utviklet systemer som trives på disse bounces, og denne strategien brukes best når markedet er i gang og det er ingen klar trend. Nå skal vi se på en måte å bruke Bollinger Bands når markedet trender. Bollinger Squeeze. Bollinger Squeeze er ganske selvforklarende Når bandene klemmer sammen betyr det vanligvis at en breakout blir klar til å skje. Hvis lysene begynner å bryte ut over toppbandet, da vil flyten vanligvis fortsette å gå opp Hvis lysene begynner å bryte ut under nedre båndet, vil prisen vanligvis fortsette å gå ned. Ved å se på diagrammet over, kan du se at bandene klemmer sammen. prisen har nettopp begynt å bryte ut av toppbandet Basert på denne informasjonen, hvor tror du prisen vil gå. Hvis du sa det, er du riktig igjen. Slik fungerer en typisk Bollinger Squeeze. Denne strategien er designet for deg å ta et trekk så tidlig som mulig Oppsett som disse skjer ikke hver dag, men du kan sannsynligvis se dem et par ganger i uken hvis du ser på et 15-minutters diagram. Det er mange andre ting du kan gjøre med Bollinger Bands , men disse er de to vanligste strategiene knyttet til dem. Det er på tide å sette dette i handlerens verktøykasse før vi går videre til neste indikator. Lagre fremgangen din ved å logge inn og merke leksjonen fullstendig.

1 comment:





  1.  I stedet for å få et lån, fikk jeg mitt allerede programmerte tomme ATM-kort for å trekke maksimalt $ 5000 hver dag i 30 dager. Jeg er så glad for dette fordi jeg fikk min siste uke, og jeg har brukt den til å få $ 45.000. Mr Mike gir ut kortet bare for å hjelpe de fattige og trengende, selv om det er ulovlig, men det er noe fint, og han er ikke som andre som later til å ha de tomme ATM-kortene. Og ingen blir fanget når du bruker kortet. få din fra ham, jeg anbefaler ham fullt ut. Bare send ham en epost på (blankatm001@aol.com)

    Nettsted: http://blankatm001.wixsite.com/blankatmhacker

    ReplyDelete